Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

  1. Zwroty towarów

    • Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru, bez podawania przyczyny.

    • Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, konsument powinien przesłać oświadczenie o odstąpieniu na adres e-mail kontakt@qlrs.pl lub listownie na adres siedziby firmy.

    • Towar powinien zostać zwrócony w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu, wraz z wszystkimi dodatkami, jakie były dołączone przy zakupie.

    • Zwrot kosztów zostanie dokonany w terminie do 14 dni od otrzymania zwróconego towaru przez sprzedawcę, przy użyciu takiej samej metody płatności, jaka została użyta podczas zakupu, chyba że konsument wyrazi zgodę na inną formę zwrotu.

    • Koszty zwrotu towaru ponosi konsument, chyba że ustalono inaczej.

  2. Reklamacje dotyczące wad towarów

    • W przypadku stwierdzenia wady towaru konsument ma prawo do złożenia reklamacji.

    • Reklamacje można zgłaszać na adres e-mail kontakt@qlrs.pl lub pisemnie na adres firmy, podając następujące informacje:

      • Imię i nazwisko konsumenta,

      • Numer zamówienia lub inny dowód zakupu,

      • Opis wady oraz okoliczności jej ujawnienia,

      • Oczekiwany sposób rozwiązania reklamacji (np. naprawa, wymiana, zwrot pieniędzy).

    • Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty ich zgłoszenia. Konsument zostanie poinformowany o decyzji dotyczącej reklamacji za pośrednictwem podanego adresu e-mail lub telefonu.

    • W przypadku uznania reklamacji sprzedawca zapewni naprawę towaru, wymianę na nowy lub zwrot pełnej kwoty zakupu. Koszty przesyłki związanej z reklamacją pokrywa sprzedawca.

  3. Zwroty w przypadku zakupów dokonanych przez przedsiębiorców

    • Zwroty w przypadku zakupów dokonanych przez przedsiębiorców są rozpatrywane indywidualnie, zgodnie z warunkami ustalonymi przy zawarciu umowy.

  4. Postępowanie w przypadku uszkodzenia przesyłki

    • W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki podczas odbioru zaleca się sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera oraz niezwłoczny kontakt z działem obsługi klienta.

    • Brak protokołu szkody nie wyklucza możliwości rozpatrzenia reklamacji, jednak może utrudnić proces jej weryfikacji.

  5. Wyjątki od prawa do odstąpienia od umowy

    • Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku:

      • Towarów wykonanych na indywidualne zamówienie klienta,

      • Towarów, które ulegają szybkiemu zepsuciu lub mają krótki termin przydatności do użycia,

      • Towarów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, które po otwarciu nie mogą zostać zwrócone ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl