INFOLINIA: 668350668
kontakt@qlrs.plZwroty towarów
Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru, bez podawania przyczyny.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, konsument powinien przesłać oświadczenie o odstąpieniu na adres e-mail kontakt@qlrs.pl lub listownie na adres siedziby firmy.
Towar powinien zostać zwrócony w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu, wraz z wszystkimi dodatkami, jakie były dołączone przy zakupie.
Zwrot kosztów zostanie dokonany w terminie do 14 dni od otrzymania zwróconego towaru przez sprzedawcę, przy użyciu takiej samej metody płatności, jaka została użyta podczas zakupu, chyba że konsument wyrazi zgodę na inną formę zwrotu.
Koszty zwrotu towaru ponosi konsument, chyba że ustalono inaczej.
Reklamacje dotyczące wad towarów
W przypadku stwierdzenia wady towaru konsument ma prawo do złożenia reklamacji.
Reklamacje można zgłaszać na adres e-mail kontakt@qlrs.pl lub pisemnie na adres firmy, podając następujące informacje:
Imię i nazwisko konsumenta,
Numer zamówienia lub inny dowód zakupu,
Opis wady oraz okoliczności jej ujawnienia,
Oczekiwany sposób rozwiązania reklamacji (np. naprawa, wymiana, zwrot pieniędzy).
Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty ich zgłoszenia. Konsument zostanie poinformowany o decyzji dotyczącej reklamacji za pośrednictwem podanego adresu e-mail lub telefonu.
W przypadku uznania reklamacji sprzedawca zapewni naprawę towaru, wymianę na nowy lub zwrot pełnej kwoty zakupu. Koszty przesyłki związanej z reklamacją pokrywa sprzedawca.
Zwroty w przypadku zakupów dokonanych przez przedsiębiorców
Zwroty w przypadku zakupów dokonanych przez przedsiębiorców są rozpatrywane indywidualnie, zgodnie z warunkami ustalonymi przy zawarciu umowy.
Postępowanie w przypadku uszkodzenia przesyłki
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki podczas odbioru zaleca się sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera oraz niezwłoczny kontakt z działem obsługi klienta.
Brak protokołu szkody nie wyklucza możliwości rozpatrzenia reklamacji, jednak może utrudnić proces jej weryfikacji.
Wyjątki od prawa do odstąpienia od umowy
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku:
Towarów wykonanych na indywidualne zamówienie klienta,
Towarów, które ulegają szybkiemu zepsuciu lub mają krótki termin przydatności do użycia,
Towarów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, które po otwarciu nie mogą zostać zwrócone ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.